luni, 18 ianuarie 2010

Top 10 versuri


In timp ce ma duceam spre liceu nepasator au inceput sa mi se fredoneze niste versuri prin minte...si mi-am dat seama ca stiu cateva versuri din anumite manele.Pana si aia care mai suntem scarbiti de fenomen, am ajuns sa memoram, fara voie, versuri. Trecand peste imbecilitatea lor incredibila, am sa fac un top cu acele versuri care, din nefericire, mi-au sapat in creier de-a lungul anilor.
1. “Salam…TZA! Raeggeton….TZA!!! SALAM…TZA! TZA! TZA! TZA!” (Caprita tza… da ma duce cu gandu la un prieten fost salam actual wiber wow ...:))presimt ca va fii curand din nou pe ra tza ra tza tza :) )

2. “Dusmanii imi poarta pica/ Da’ n-au valoarea mea…” Asta e clasica. EVERGREEN!!!

3. “Urca-te pe mine/ Freaca-te mai bine/ Da motoare verticale/ De-alea supranaturale/ Saruta-ma-n buric/ Si mai jos cate-un pic, cate-un pic, cate-un pic!/ Sex Fantastik/ Mister Boombastik!/ A DARLA DARLA DARLA como Fantastik/ Sex frontal/ Sex orizontal…” CAROLAINAAAAAAAAA!!!! Pa sistem!

4. “OOOOooooooooooooooooo!!!! Viata meaaaaaaaaa! / Oooofff inima meaaaa/ Of degeaba plang/ Tare necajit mai sunt…” Sa ne amintim cu respect si adanca pretuire de cel mai inalt dintre pitici si cel mai bariton dintre stomatologi. Melodia asta a anchilozat nervos o generatie intreaga.( a fost o melodie frumoasa dc sa nu recunoastem)

5. “Cat vei mai continua/ Sa ma mai minti asa/ Mama ta nu ma vrea…” Pai cum sa te vrea?!?! te-ai uitat sa vezi cum arati?

6. “Buzele tale/ Doua petale/ Cand le privesc/ Ma topesc pe picioare…” Accentul din “topesc”, pus pe “O” in loc de “E”… Genial! Genial! Divin!!!!

7. “Ochii tai mi-amintesc cat de mult ne iubeam/ Si cum ca doi copii in brate ne strangeam…” LIVIU… Omul care desi nu mai e de o viata la “L.A.”, a ramas tot de la L.A. LIVIU…. Singurul barbat de pe planeta Terra care babardeste si azi pitipoance de pe urma unei manele de acum 10 ani…. LIVIU… si aceasta a fost frumoasa candva..

8. “Suna telefoanele ca dracii/ Arunc milioanele cu sacii!” Tot Gutza saracu… :) )))) Apropo, Guta are imobile in valoare de vreo 2 milioane de euro… AAA!!!! Stiu… Fiscul n-are dovezi…. Acuma… E destul de greu sa ai dovezi cand nu le cauti. Ca baba aia care s-a rugat o viata sa castige la loto pana cand, exasperat, Dumnezeu i-a strigat: “Da’ cumpara femeie un bilet!!!”

9. “Eu as da zile de la mine/ Sa mai fiu o zi cu tine/ Caci te iubesc la disperare/ Si inimioara rau ma doareeeee”… Ce sa zic…Consultati un medic

10. “Nu te las, nu te las, nu te las/ Moare lumea, moare lumea de necaz…”

PANA UNA ALTA EU VA LAS! :) ))

VA PUP, VA IUBESC si VA RESPECT! pa sistem se stieeee

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu