joi, 28 ianuarie 2010

Prietenia ..


I see you...cam asa este inceputu:Am simtit astazi nevoie sa scriu un articol despre prietenie...acest subiect mi-a venit dupa anumite discutii pe mess cu o anumita persoana dupa care am gasit aceasta melodie:

Demi Lovato - Gift Of A Friend
prietenia......asa let;s go (Cred ca am scris bine :)) ) ca am mai tradus o descriere la o poza si a fost varza:))..Am cautat niste paragrafe despre unul din cele mai pretioase lucruri gratis de pe lumea aceasta : prietenia ..bine nu chiar gratis ca in Romania pana si pentru acesta trb sa platesti un pret ...poate ca sunt mai multe dar astea reprezinta ceva pentru mine....

1)Nu judecati oamenii dupa cei cu care se aduna. Nu uitati ca Iuda avea prieteni ireprosabili. Ernest Hemingway
2)Un prieten este cineva care vine cand toata lumea a plecat. Grace Pulpit
3)Prietenia inseamna o usa care se deschide doar pentru o anumita persoana. Antoine de Saint-Exupery
4)Vei intalni oameni care te vor uita. Vei uita oameni pe care i-ai intalnit. Dar uneori intalnesti oameni pe care nu ii poti uita. Aceia sunt prietenii tai. Anonim

pentru cnv care mi-a zis ".....fratelo" a fost un anumit moment frumos glm sexy ;)) rasete si multe altele dar cand gresesti cu ceva trb sa iti asumi responsabilitatea si eu mi-o asum desi ..a inteles gresit o anuma parte din trecut ...sper sa isi dea seama cn e si ..sa inteleaga anumite lucruri.......!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu