duminică, 20 decembrie 2009

World Of Warcraft



World of Warcraft este unul dintre cele mai jucate jocuri online cu cateva milioane bune de jucatori .Pentru unii este mai mult decat un joc , pentru altii doar un simplu joc .Personal , am jucat WoW si este super totu a inceput cu un prieten din lista de mess care avea la status "woW" (prescuratea de la world of warcraft) i-am dat buz l-am intrebat mi-a explicat si l-am downloadat ..am jucat pe serv lui cu Human/rogue ( rasa / clasa de joc ) si mi-a explicat cum se joaca cum sa atac si multe altele mai departe...?!le-am spus prietenilor mei acestia au "descoperit" serverul Apocalips un server foarte frumos cu foarte multi playeri si o comunitate foarte placuta site serverului este http://www.wow-apocalips.ro si pot spune ca acest server ma ajutat sa invat wow si sa descopar lumile fantastice din acest joc parerea mea despre acest joc este ca merita jucat si te asteptam si pe tine..insa problema este ca acest joc creeaza dependenta..tin minte ca erau zile cand nu dormeam ca sa joc si sa fac level si plecam de la scoala si ma certam cu prietenii ca sa ajung sa joc WoW ....insa am scapat de dependenta cu greu dar am scapat...si acuma joc WoW dar nu mai joc asa joc 1 la 2-3 sapatamani si cand e sa joc mai mult de 2 ore nu stau deci daca vreti ceva frumos si cu actiune incercati dar daca vreti o viata sanatoasa nu il incercati :P
Jucatorii impatimiti de WoW pot descarca o tema World of Warcraft pentru Windows gratuit si o tema pentru media player.

World of Warcraft Desktop Theme
=>Descarca De Aici<=

Skin pentru Windows Media Player
=>Descarca De Aici<=

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu