vineri, 18 decembrie 2009

Fiecare clipa merita traita



Fiecare avem un motto ..al meu este acesta “Traiesc. Dar traiesc asa cum vreau eu.”Si fiecare facem parte dintr-o categorie.eu fac parte din categoria care inca vor sa viseze,care inca vor sa pastreze copilul din ei….si probabil ca asta e motivu pt care inca imi place sa ma prostesc si sa rad mereu, …Si daca’mi dati voie sa marturisesc,apreciez de neshpe mii de ori mai mult o plimbare in parc cu o conversatie molcoma,dar inteligenta,decat o cafea servita intr’un loc in care ma umplu de fum(stiu,vina mea,ca nu sunt fumator…)…e fantastic sa te trezesti dimineata si sa poti sa stai 10min in fata feretrei fara sa te gandesti la ce ai de facut in ziua respectiva..doar sa stai cu cu privirea pe geam uitandu-te cum cad fulgii .O schimbare de perspectiva……deseori e exact ce ai nevoie: o schimbare de perspectiva,un alt point of view ca sa’ti dai seama ca mai ai putin pana ajungi la varsta pe care nu ti-o doresti ..asa ca..hai sa ne traim viata cat suntem mici ca sa nu ducem doru cand vom aeva 20-21 de ani.
Voi ce Parere Aveti :-?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu